1402-06-15 18:35
443
0
86354
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

اربعین تداوم حرکت برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا از اربعین به عنوان یک جریان تمدن‌ساز یاد کرد و آن را تداوم حرکت در تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) دانست.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: اربعین تداوم حرکت برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، راهپیمایی عظیمی که با عشق و معرفت توامان است نشان می‌دهد جامعه کم‌کم خودش را برای قرار گرفتن در رکاب آن حضرت آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عشق حسینی منحصر به مسلمانان نمی‌شود، افزود: امام حسین (ع) متعلق به بشریت است و همه می‌توانند از این اقیانوس معرفتی الگو بگیرند تا چراغ هدایت آنها در زندگی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان از حضور پرشور مردم در آئین جاماندگان حسینی قدردانی کرد و گفت: حضور مثال‌زدنی مردم سوگوار حسینی نشان داد که اینها عاشق اهل‌بیت (ع) هستند و در اعتقادات خود راسخ‌تر از گذشته حرکت می‌کنند.

ایمانی با اشاره به اینکه جلوه‌ای از عظمت سیدالشهداء در راهپیمایی بزرگ اربعین دیده می‌شود، اظهار کرد: دشمنان هر چقدر بخواهند این چراغ هدایت و کشتی نجات را از مردم دور کنند نمی‌توانند چراکه مغناطیس این جریان معنوی چنان شتابنده و عظیم است که توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قیام حسینی حاوی پیام‌های زیادی برای جامعه بشریت است، ابراز کرد: یکی از مهمترین اهداف این قیام مبارزه با ظلم بود، تا زمانی که جبهه حق وجود دارد باطل نیز است و تقابل این دو جبهه پایان نمی‌یابد، همه باید از طریق جهاد تبیین به شناخت بیشتر جامعه نسبت به عظمت اربعین و قیام حسینی کمک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین باید بازتاب جهانی پیدا کند، تصریح کرد: نیاز است از طریق فعالیت رسانه‌ای در قالب کار هنرمندانه و متعهدانه به این مهم دست پیدا کرد و فرهنگ غنی حسینی را در جهان نمایش داد.

ایمانی از خبرنگاران خواست تا هر آنچه در توان دارند برای انعکاس این حرکت معنوی بزرگ تجمیع کنند تا به درستی این فرهنگ ناب در جامعه جریان پیدا کند و الگوساز باشد.

وی بیان کرد: حضور میلیونی مردم از اقصی نقاط جهان برای راهپیمایی بزرگ اربعین دشمن را به هراس و وحشت انداخته است آنها نمی‌خواهند این حرکت بزرگ دیده شود اما این طوفان دلدادگی قابل چشم‌پوشی نیست و هر دم به تعداد آن افزوده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان از اربعین به عنوان یک جریان تمدن‌ساز یاد کرد و آن را تداوم حرکت برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برشمرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.